Reklamy

biały pasek

1,6 mln zwiedzających rocznie, ponad 100 tysięcy miesięcznie

Miesięczna frekwencja ZOO Wrocław w letnich miesiącach osiąga ponad 100.000 osób, a w ciągu roku 1,6-1,8 mln. Rekord dzienny to ponad 20 tys. osób. W tygodniu przeważają wycieczki szkolne, zaś w weekend dominują rodziny z dziećmi z całego kraju. ZOO to doskonałe miejsce na realizację kampanii skierowanej do dzieci i młodzieży oraz rodzin, osób młodych i starszych, mieszkańców Wrocławia i regionu, entuzjastów turystyki i krajoznawstwa oraz miłośników przyrody.

W ramach oferty oddajemy do Państwa dyspozycji nośniki reklamowe oraz różnorodne możliwości niekonwencjonalnych działań, w tym m.in.:

Teren ZOO Wrocław:

● Kolportaż ulotek w Punkcie Obsługi Klienta (POK) i ulotkownikach
● Ekspozycja plakatów – 4 miejsca
● Stand na terenie – do 2 m²
● Stoisko na terenie z obsługą dwuosobową lub bezosobową – do 3 m²
● Naklejki na szyby ekspozycyjne – max.A4
● Naklejki na szyby ogrodzenia przy wejściu głównym – max 1,5 m²
● Reklama na mapce ZOO i Afrykarium – A6 (nakład jednorazowy min. 10.000 ezg.)
● Post informacyjno-promujący na fanpage na Facebook
● Reklama na stronie WWW ZOO
● Inne – do uzgodnienia

Afrykarium

● Ramki OWZ A4 (toalety) – ramki w formacie A4 z wymiennymi plakatami – 18 szt.
● Ramki OWZ A1 – ramki w formacie A1 z wymiennymi plakatami – 2 szt.
● Lada szatni (1313 x 85 cm) – oklejenie pionowej konstrukcji lady szatni (nieregularne kształty)
● Ulotkowniki na foldery i ulotki – dystrybucja przez wieszaki w strefach chillout – 4 szt.
● Ulotkowniki na foldery i ulotki – sala konferencyjna (miejsca spotkań biznesowych i edukacyjnych)
● Naklejki na lustra – rozmiar zbliżony do A4 (możliwe różne kształty) – 12 szt.
● Schody ruchome – przeszklenie barierki (85 cm x 1000 cm x 2 strony)
● Schody taras – przeszklenie barierki (7,80 m² x 2 strony)
● Stand reklamowy – max 6 m² wolnostojący – wejście do Dżungli Kongo/ weekend lub miesiąc
● Radiowęzeł – spot 30 sek. – reklamy dźwiękowe w blokach max 3-4 minutowych raz na godzinę – spoty 30’’
● Ekspozycja na podcieniu – przed wejściem głównym – max 6 m²/ weekend lub miesiąc
● Działania niestandardowe – do ustalenia.

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama

Istnieje również możliwość druku reklam na biletach wstępu – minimalna pula to 100 000 szt. (wyprzedaż w okresie około miesiąca).

Z naszych usług skorzystali m.in.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami.

Wydział Marketingu

+48 71 340 11 06

lub wypełnij formularz