Razem taniej! Specjalna oferta wrocławskich atrakcji

Nowa oferta dla rodzin

W nowej ofercie dostępne będą bilety w duetach: Hydropolis i zoo, Hydropolis i Aquapark oraz zoo i Aquapark. Z jednego biletu skorzystać będą mogły dwie osoby dorosłe oraz troje dzieci – nawet do 26. roku życia, jeśli posiadają ważną legitymacją studencką. Zabezpieczone specjalnym hologramem vouchery będą ważne przez 30 dni od daty zakupu, dokonanego wyłącznie stacjonarnie w kasach. Upoważniają do jednorazowego, całodniowego wejścia do dwóch obiektów.  Atrakcje można zwiedzać tego samego dnia, ale nie ma takiego wymogu.

– Produkujemy wodę i jednocześnie dbamy o środowisko. Bardzo zależy nam na podnoszeniu świadomości ekologicznej. Na co dzień misję edukacyjną realizujemy w Hydropolis. Mamy nadzieję, że dzięki nowej ofercie w tak doskonałym towarzystwie wzrośnie popularność naszego centrum wiedzy o wodzie, a nowoczesne metody nauki staną się bardziej dostępne – mówi Witold Ziomek, prezes Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji we Wrocławiu.

Za łączony bilet rodzinny do Hydropolis i zoo pięcioosobowa rodzina zapłaci 199 zł, zamiast 232 zł. Koszt vouchera do Hydropolis i Aquaparku wyniesie 149 zł, a nie 187 zł jak w przypadku zakupu dwóch oddzielnych biletów rodzinnych. Wejście do zoo i Aquaparku to koszt 199 zł, w kieszeni zostanie nam więc 76 zł.

– Pomysł łączonego biletu z Hydropolis powstał jakiś czas temu i cieszę się, że udało nam się go sfinalizować. Misją wrocławskiego zoo jest głównie edukacja i ochrona gatunkowa, więc współpraca z centrum wiedzy o wodzie Hydropolis, gdzie zwiedzający mogą dowiedzieć się niemal wszystkiego o jednym z determinantów życia na Ziemi i nauczyć się jak o niego dbać, jest naturalna. Działania zoo i Hydropolis są więc komplementarne. W przypadku biletu łączonego z Aquaparkiem mamy dobre doświadczenie, bo taki bilet funkcjonował przez kilka lat i cieszył się dużym zainteresowaniem. Teraz do niego wracamy. – mówi Radosław Ratajszczak, prezes wrocławskiego zoo.

Voucher upoważnia do samodzielnego zwiedzania wystawy w Hydropolis, całodniowego pobytu w ogrodzie zoologicznym, a w parku wodnym – do skorzystania ze strefy rekreacji z możliwością przejścia na basen sportowy, bez limitu czasu.

– Aquapark Wrocław odwiedza rocznie blisko dwa miliony gości, którzy chcą wypocząć, zrelaksować, ale przede wszystkim aktywnie spędzić czas – mówi Grzegorz Kaliszczak, prezes Wrocławskiego Parku Wodnego. – Szczególnym miejscem w naszym kompleksie jest strefa rekreacji z licznymi zjeżdżalniami i basenami, w której czas spędzają całe rodziny. Bilety łączone z Hydropolis i zoo to wzbogacenie naszej oferty, dedykowane rodzinom właśnie – dodaje.

Łączony bilet rodzinny to też świetny pomysł na prezent, zachęcający znajomych z całej Polski do zwiedzenia topowych atrakcji Wrocławia. Oferta ważna jest do końca marca 2020 roku, ale niewykluczone, że zostanie przedłużona i rozbudowana.

Sprawdź ofertę na: http://zoo.wroclaw.pl/pl/cennik-2019.html.

przyłącz się do nas

Pomóż nam chronić ginące gatunki. Fundacja ZOO Wrocław DODO realizuje ponad 30 projektów ochroniarskich na świecie.

Przekaż swój 1,5%

KRS 0000623492

Pantera śnieżna