Faq biznes

KORZYŚCI ZE WSPÓŁPRACY Z ZOO – DOTARCIE I MOCNE STRONY

  • Średnia dzienna frekwencja ZOO Wrocław od 2017 roku to ponad 11.500 osób (wysoki sezon);
  • Rekord frekwencyjny jednego dnia to ponad 27.000 osób z dnia 30 kwietnia 2017 r..;
  • Średnia dzienna odwiedzalność serwisu WWW od 2017 r. to 14.211 osób (wysoki sezon);
  • Roczna liczba sesji to średnio ponad 3.000.000, a odsłon nawet 9.000.000;
  • Liczba fanów na Facebook w 2019 – ZOO Wrocław: ponad 124.000 osób przy średniej ocen 4,8 „gwiazdki” na maksymalnie 5, ponadto wskaźnik odpowiedzi fanów wynosi 99% w ciągu 1 minuty!
  • Przyrost fanów na Facebook w skali roku to 60 osób dziennie w 2019 r.;
  • Największy zasięg jednego posta wynosi 1.800.00 osób w 2019 r.;
  • 700 osób subskrybuje kanał YouTube, a ponad 550.000 wyświetleń ma najpopularniejszy film w 2021 r.;
  • Ponad 37.300 osób śledzi profil na Instagramie w 2021 r.;
  • Wśród followersów na Twitterze są m.in. Joel Sartore, The Zoo Scientist, African Aquatic CF, zielonywroclaw, Echo24, Wąska, Sabrina Brano (WAZA), wroclaw.pl, VisitWroclaw, TVP Info, czy WAZA Official.

Mocne strony ZOO

  • Najwyższa frekwencja w kraju wśród biletowanych atrakcji turystycznych, jak Wawel, i piąta pozycja wśród europejskich ogrodów zoologicznych jak w Berlinie czy Londynie (rok 2019 zamknięty liczbą ok. 1, 6 mln osób, podobnie jak 2018 i 2017 r.);
  • Najstarsze ZOO w Polsce – 10 lipca 2020 r. obchodziliśmy 155-lecie;
  • Najbardziej rozpoznawalne ZOO w Polsce;
  • Częsta obecność w mediach w ramach materiałów dziennikarskich – 80 informacji bezpośrednich i kontekstowych na miesiąc w 90% pozytywne, a wg BRAND24, 2.170 newsów w skali roku czyli 180 w skali miesiąca;
  • Wg danych Instytutu Monitorowania Mediów, w okresie od września do grudnia 2019 r., ukazało się 2 641 informacji o ZOO Wrocław, które dotarły do 69 979 298 osób, a ich wartość reklamową wyliczono na niebagatelne 8 434 140 zł.;
  • Największa różnorodność gatunkowa w Polsce;
  • Największa kolekcja gadów i płazów w Europie;
  • Pierwsze oceanarium w Polsce – Afrykarium i jedyne na świecie prezentujące faunę jednego kontynentu;

Ponadregionalne kampanie reklamowe, wykraczające również poza granice kraju

Dlaczego warto wybrać ZOO?

  • W swojej działalności kierujemy się zasadami etycznymi oraz odpowiedzialności społecznej;
  • Jesteśmy miejscem, gdzie spędza się czas wolny z całą rodziną i przyjaciółmi;
  • Jesteśmy największą krajową atrakcją turystyczną;
  • Jesteśmy pierwszym ogrodem zoologicznym w Polsce, który z powodzeniem przekształcił się w spółkę prawa handlowego;
  • Intensywnie się rozwijamy, aby zwiększyć atrakcyjność ogrodu;
  • Bierzemy udział w ogólnoświatowych akcjach ratowania zagrożonych gatunków;
  • Prowadzimy działalność edukacyjną dla dzieci, młodzieży i osób dorosłych.

Sprawdź listę naszych aktualnych PARTNERÓW.

ZOO Wrocław jest akredytowanym członkiem prestiżowego Europejskiego Stowarzyszenia Ogrodów Zoologicznych (EAZA). Ściśle współpracuje też z Międzynarodową Unią Ochrony Przyrody (IUCN), działa w zgodzie z konwencją waszyngtońską (CITES).