Praca

PRACA, PRAKTYKI I STAŻ

Praca w zoo to nie tylko opiekun zwierząt, to również możliwość pracy w dziale technicznym posiadającym własną stolarnię czy administracji – IT, kadry, księgowość, marketing czy edukacja.

Aktualne ofery pracy:

MŁODSZY OPIEKUN ZWIERZĄT w sekcji ssaków kopytnych

Zgłoszenia proszę adresować klikając button poniżej

Uwaga! brak miejsc na praktyki w wydziale hodowlano-badawczym

Wrocławskie zoo przyjmuje chętnych na praktyki zawodowe do działu hodowlanego oraz do wydziałów: marketingu i edukacji

Zapraszamy studentów takich kierunków jak biologia, zootechnika, oceanografia, rybołóstwo i pokrewne. W ramach praktyk (zwykle 30 dni, 7 godzin dziennie) studenci są wcielani do jednej z sekcji – np. małych ssaków, ptaków, drapieżników, terrarium, akwarium czy małp, gdzie zapoznają się z charakterystyką pracy opiekuna zwierząt (od sprzątania przez przygotowywanie posiłków po treningi medyczne). Praktykami w tym dziale opiekuje się Pan Mirosław Piasecki – Dyrektor ds. hodowlanych i to na Jego ręce należy kierować oficjalne aplikacje rekomendowane przez Uczelnię.

Do odbycia praktyk czy staży w Marketingu i Edukacji

Zapraszamy studentów kierunków związanych z marketingiem (dział marketingu), w tym marketing, public relations, dziennikarstwo, zarządzanie, socjologia oraz biologią i ochroną środowiska (dział edukacji).

Praktyki w dziale marketingu

  • Analizy marketingowe, jak obecności ZOO i Afrykarium w internecie czy statystyki odwiedzalności,
  • Prowadzenie profili FB i instagram
  • wykonywane zdjęć na terenie oraz opracowywanie postów,
  • Wsparcie kampanii adWords,
  • Wsparcie poszukiwania sponsorów i reklamodawców, przygotowywanie baz i e-DM,
  • Wsparcie realizowanych evenów jak Dzień Żyrafy,
  • Wsparcie działań public relations, pisanie informacji prasowych,
  • Branie udziału w procesie kreacji materiałów marketingowych dla ZOO,
  • Wyszukiwanie nowych towarów i Wykonawców do sklepiku w POK,
  • Inne, które przynosi codzienność.

Praktyki w dziale Edukacji

  • Opracowywanie etykiet gatunkowych (pod względem merytorycznym oraz graficznym),
  • Opracowywanie nowych tematów zajęć edukacyjnych,
  • Hospitacja zajęć edukacyjnych z różnymi grupami wiekowymi,
  • Przygotowywanie materiałów merytorycznych pod zajęcia edukacyjne (pod względem merytorycznym oraz graficznym), a także koordynacja ich produkcji,
  • Wsparcie merytoryczne sekcji marketingu,
  • Organizacja i przeprowadzanie konkursów wiedzy,
  • Organizacja i przeprowadzanie eventów,
  • Inne, które przynosi codzienność.