Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.

Witamy na stronie Wrocławskiego Zoo!

Godziny otwarciaKUP BILET Language:
Odwiedź:

Praca

  O ZOO

PRACA, PRAKTYKI I STAŻEPraca w zoo, to nie tylko opieka nad zwierzętami

Praca w zoo to nie tylko opiekun zwierząt, to również możliwość pracy w dziele technicznym posiadającym własną stolarnię czy administracji - IT, kadry, księgowość, marketing czy edukacja.

Ogłoszenie z dnia 04.12.2018

SPECJALISTA DS. SOCIAL MEDIA I INFLUENCER MARKETING

Miejsce pracy: Zoo Wrocław (Sekcja Marketingu i Edukacji)

Szukamy osoby potrafiącej pracować w zespole, kreatywnej, otwartej, elastycznej, dobrze zorganizowanej, odpowiedzialnej, z pozytywnym nastawieniem i wysoką kulturą osobistą.

Obowiązki:

Wymagania:

Oferujemy:

CV z listem motywacyjnym prosimy przesłać na adres m.zajac-ossowska@zoo.wroc.pl, do dnia 16.12.2018. Do drugiego etapu (rozmowa kwalifikacyjna) zaproszone zostaną wybrane osoby.

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ZOO Wrocław Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu ul. Wróblewskiego 1-5, 51-618 Wrocław;
  2. W sprawach dotyczących danych osobowych może Pan/Pani kontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych poprzez e-mail: iod@zoo.wroc.pl;
  3. Pani/Pana dane przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie uprawnienia pracodawcy wynikającego z art. 22¹ kodeksu pracy i w zakresie: imienia i nazwiska, imion rodziców, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, adresu do korespondencji, wykształcenia i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą przetwarzania wyżej wymienionych danych osobowych jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 pkt c RODO);
  4. Ww. dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom; mogą zostać udostępnione wyłącznie organom upoważnionym na podstawie przepisów prawa;
  5. Ww. dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego;
  6. Dane osobowe kandydatów przechowywane będą przez okres niezbędny do przeprowadzenia procesu rekrutacji a następnie zostaną usunięte.
  7. Posiada Pan/Pani prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo żądania ich sprostowania i uzupełnienia niekompletnych danych, ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych;
  8. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r;
  9. Podanie przez Panią/Pana danych nie jest obowiązkowe ale niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego.

Wrocławskie zoo przyjmuje chętnych na praktyki zawodowe do działu hodowlanego oraz do sekcji marketingu i edukacji.

Na praktyki do działu hodowlanego zapraszamy studentów takich kierunków jak biologia, zootechnika, oceanografia, rybołówstwo i pokrewne.W ramach praktyk (zwykle 30 dni, 7 godzin dziennie) studenci są wcielani do jednej z sekcji - np. małych ssaków, ptaków, drapieżników, terrarium, akwarium czy małp, gdzie zapoznają się z charakterystyką pracy opiekuna zwierząt (od sprzątania przez przygotowywanie posiłków po treningi medyczne). Praktykami w tym dziale opiekuje się Pan Mirosław Piasecki - Dyrektor ds. hodowlanych (m.piasecki@zoo.wroc.pl) i to na Jego ręce należy kierować oficjalne aplikacje rekomendowane przez Uczelnię.

Do odbycia praktyk czy staży w Sekcji Marketingu i Edukacji zapraszamy studentów kierunków związanych z marketingiem (sekcja marketingu), w tym marketing, public relations, dziennikarstwo, zarządzanie, socjologia oraz biologią i ochroną środowiska (sekcja edukacji).

Praktyki w sekcji marketingu to pełne wsparcie funkcjonowania sekcji czyli praktyczne działania, w tym:
  1. Analizy marketingowe, jak obecności ZOO i Afrykarium w internecie czy statystki odwiedzalności,
  2. Prowadzenie profili FB i instagram – wykonywane zdjęć na terenie oraz opracowywanie postów,
  3. Wsparcie kampanii adWords,
  4. Wsparcie poszukiwania sponsorów i reklamodawców – przygotowywanie baz i e-DM,
  5. Wsparcie realizowanych eventów jak Dzień Żyrafy,
  6. Wsparcie działań public relations – pisanie informacji prasowych,
  7. Branie udziału w procesie kreacji materiałów marketingowych dla ZOO,
  8. Wyszukiwanie nowych towarów i Wykonawców do sklepiku w POK,
  9. Inne, które przynosi codzienność.
Praktyki w sekcji edukacji to praktyczne działania, w tym:
  1. Opracowywanie etykiet gatunkowych (pod względem merytorycznym oraz graficznym),
  2. Opracowywanie nowych tematów zajęć edukacyjnych,
  3. Hospitacja zajęć edukacyjnych z różnymi grupami wiekowymi,
  4. Przygotowywanie materiałów merytorycznych pod zajęcia edukacyjne (pod względem merytorycznym oraz graficznym), a także koordynacja ich produkcji,
  5. Wsparcie merytoryczne sekcji marketingu,
  6. Organizacja i przeprowadzanie konkursów wiedzy,
  7. Organizacja i przeprowadzanie eventów,
  8. Inne, które przynosi codzienność.
Jednym z efektów działań praktykantów jest poniższy film o nowej atrakcji w zoo - ścieżce zmysłów:


W Sekcji Marketingu i Edukacji praktykami opiekuje się Pani Marta Zając-Ossowska - Kierownik Sekcji (m.zajac@zoo.wroc.pl).
WRÓĆ

Partnerzy

Bootstrap Slider